דילוג לתוכן
menu 3
שובר מתנה
קונים חכם
Baguette digital course
Instagram Whatsapp Facebook
  • החשבון שלי
    • Login
  • החשבון שלי
    • Login

חנות

₪0.00 0 עגלת קניות

אפיליאייט

→ Previous 1 2
עוגת תפוזים עשירה מתאים לתבנית מידה 26-10-8 ניתן עוגת תפוזים עשירה

מתאים לתבנית מידה 26-10-8
ניתן להשיג בחנות שלי. לינק בביו. 

אני חושב שהמתכון יתאים לשתי אינגליש קייק רגילות. שימו לב שהבלילה צריכה להגיע כמעט עד קצה התבנית. 

אופן ההכנה:

מתחילים עם הרטובים
3 ביצים (מידה L) בטמפרטורת החדר
200 גרם סוכר לבן
 1 שקית סוכר וניל 
180 מ"ל שמן קנולה 
180 מ"ל מיץ תפוזים (3/4 כוס) בערך 4-5 תפוזים. 
גרידה מ 2 תפוזים -חובה! 

מקציפים את הביצים עם הסוכרים במהירות גבוהה עד לקצף תפוח
מורידים מהירות ומוסיפים את השמן, גרידת תפוז, מיץ תפוזים ומערבבים באיטיות. 

יבשים
150 גרם פאקנים 
50 גר קורנפלור
150 גרם קמח לבן
1 שקית (10 גרם) אבקת אפייה
קורט מלח דק

טוחנים את הפאקנים או אגוז אחר שבא לכם  עם הקורנפלור בפולסים עד לקמח דק. 
(או קמח שקדים ואז אפשר לוותר על שלב הטחינה) 
מוסיפים את כל היבשים לרטובים. ערבוב מהיר ושופכים לתבנית.

מכניסים לתנור שחומם מראש עד 170 מעלות חום עליון ותחתון (סטטי) ואופים כ 40-50 דק עד שקיסם יוצא לח אבל לא רטוב מדי. 

חלק חשוב מאד כדי להדגיש את הנימוחות זה ההרטבה של העוגה. 
לסירופ
125 מל (חצי כוס מיץ) תפוזים סחוט
3 כפות סוכר

תנעצו קיסם או כפית בעוגה במספר מקומות. חורים יפים כדי שהמיץ יחדור פנימה. 
תחממו את התפוזים והסוכר ותשפכו פנימה.

לצנן לחלוטין. נשמר נהדר גם במקרר.

@wilfa.probaker.il 
7% הנחה ל prostick של ווילפה עם קופון udi7
קיפולים קיפולים
⁨ ⁨ כשרואים בננות בשלות ישר חושבים על עוגה אני חשב ⁨	⁨	כשרואים בננות בשלות ישר חושבים על עוגה
אני חשבתי על לחם

תראו זה לא לחם לכריכים
אבל כן לחם לפתיח של ארוחה 
מיוחד וטעים

הבננות מורגשות כי שמתי מלא
אפשר לשים עוד מים אבל גם ככה זה אחלה ובלי יותר מדי קשיים. 

חשוב ללוש טוב. שימו לב לבצק בסיום הלישה

בגרמים
360 פיצה
40 גרנו
200 בננות
140 מים
100 מחמצת
10 מלח
60 פאקנים
4 קינמון (כפית)

באחוזי אופה (הכל ביחס לקמח 400 גר) 

90% קמח פיצה גרמני
10% גרנופרם
50% בננות
35% מים
25% מחמצת
2.5% מלח
1% קינמון

פרמנטוליזה (קמח מים מחמצת) לחצי שעה, לידה בווילפה עד לבצק אסוף (ראו פוסט מדריך לישה בווילפה) 
3 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק בועתי ורוטט
עיצוב לסלסלה ולמקרר ל 10-18 שעות
ואפיה 

בהצלחה⁩⁩
לחם עם גבינת צ׳דר ופלפל חריף את השילוב הזה ראיתי לחם עם גבינת צ׳דר ופלפל חריף 

את השילוב הזה ראיתי ממש מזמן ואתמול הייתי בסופר וראיתי במעדנייה גוש צ׳דר שאמר לי קח אותי פליז

אז לקחתי 

והנה אנחנו כאן 
שמתי מלא צדר 25% מהקמח
פלפל חריף ירוק

השילוב מדהים
הגבינה מוסיפה חלביות ורכות 
הפלפל חריף הוסיף חריפות קלה ונעימה

 לחם שחובה לנסות

מיקסר אש של @wilfa.probaker.il 7% הנחה עם קופון udi7
קמחים של @kemah_haaretz 10% הנחה עם קופון cudigalili

175 גר פיצה גרמני
175 מניטובה לבן
50 עלית מלא
300 מים
100 מחמצת
10 מלח

100 גר צ׳דר
33 גר פלפל חריף ירוק שלם

מתחיל עם פרמנטוליזה לחצי שעה
מוסיף מלח ולש עד לבצק אסוף
בסיום זורק פנימה את התוספות ולש עוד דקה עד שכל התוספות נכנסו לבצק.

3 קיפולי coil fold כל 40 דק
מתפיח עד לבצק רוטט
סהכ כ 4.5-5 שעות
ואז מעצב בעדינות לסלסלה ומכניס למקרר ל 12 שעות. 

למחרת אפייה
בסיר סגור  250 מעלות למשך 20 דק 
מסיר מכסה לעוד 25 דק עד לצבע וריח של גבינה שרופה. הריח הממכר והמוכר של טוסט שרוף. 

עכשיו תורכם
⁨ קיפול למינציה מגיע כקיפול שני או שלישי לרב כדי ⁨	קיפול למינציה
מגיע כקיפול שני או שלישי 
לרב כדי להוסיף תוספות כשלשים את הבצק ידנית או כשרוצים לשמור על המבנה של התוספת.

מרססים את שולחן העבודה במים
פותחים את הבצק 
מפזרים תוספות ומקפלים

אם צריך עושים עוד קיפול
מתפיחים ומעצבים לסלסלה. 

הבצק הזה יהיה הלחם של הסדנה מחר

לחם שזיפים ובולגרית

300 גר מניטובה לבן של קמח הארץ
100 גר גרנופרם של קמח הארץ
290 גר מים
100 גר מחמצת
10 גר מלח

55 גר שזיפים מגולענים קצוצים
75 גר בולגרית 

עשיתי אוטוליזה ולאחר מכן הוספתי את המחמצת ולשתי ואז מלח ולשתי עד לבצק אסוף. לקח כ 15 דק. זרקתי למיקסר את השזיפים. ערבוב נוסף לדקה ואז קערה. 
2 קיפולים רגילים ובקיפול השלישי עשיתי למינציה והוספתי את הבולגרית.

מחר התוצאה ... 

קמחים מעולים של ‪@kemah_haaretz‬ 
10% הנחה עם הקופון שלי cudigalili⁩
תאנים בלחם זה שילוב מגן עדן ל 2 לחמים 500 קמח גרנ תאנים בלחם זה שילוב מגן עדן
ל 2 לחמים

500 קמח גרנופרם
300 עלית מלא
640 ועוד 16 בלישה
200 מחמצת
20 מלח
תוספות 
110 תאנים חתוכים גס (6 יחידות)
80 פאקן
60 צימוקים

פרמנטוליזה למשך 40 דק
לישה עד לבצק אסוף ואז הוספת מים ומלח ולישה במהירות גבוהה עד לבצק חלק.

3 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק מחורר
 כ 4.5 שעות הבאלק
מקרר למשך 12 שעות
וישר אפייה
רצוי בסיר

לחם סופר טעים

קמחים של @kemah_haaretz 
10% הנחה עם הקופון שלי cudigalili
⁨ וואוו איזה לחם טעים הופתעתי שיצא ככה טעים ולכן ה ⁨	וואוו איזה לחם טעים
הופתעתי שיצא ככה טעים ולכן הוא שווה פוסט

400 גר קמח שמורכב מ:
300 גר קמח גרנופרם
100 גר כוסמין מלא
300 גר מים
100 גר מחמצת
10 גר מלח

פרמנטוליזה ל40 דק
לישה במיקסר ווילפה עם מלח וקצת מים.
3-4 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק רוטט
סלסלה ולמקרר ל 10 שעות

שווה לנסות

קמחים של ‪@kemah_haaretz‬ 
10% הנחה עם קופון cudigalili
מיקסר ווילפה - 7% הנחה עם קופון udi7 ראו סקירה בהיילייט⁩
הסדנה הדיגיטלית לבאגטים בהנחה משמעותית! כנסו לאתר הסדנה הדיגיטלית לבאגטים בהנחה משמעותית! 
כנסו לאתר שלי (לינק בביו) ותתחילו להנות בבאגט אמיתי
ג׳בטות (שמרים) לישה במיקסר ווילפה הנדיר 7% הנחה ג׳בטות (שמרים)

לישה במיקסר ווילפה הנדיר 
7% הנחה עם קופון udi7
קמחים של קמח הארץ, אתם כבר מבינים באיכות 10% הנחה קופון cudigalili

למתכון
נתחיל בספונג׳

250 גר קמח מניטובה לבן /פיצה להתפחה ארוכה של קמח הארץ
150 גר מים פושרים
3 גר שמרים טריים (או 1.5 יבשים)
5 גר מלח
ללוש עד לכדור בצק (הוא לא צריך להיות חלק ויפה) 
להכניס למקרר ל 6-8 שעות. הבצק אמור לתפוח כ 50% 

לבצק הסופי
כל הספונג
250 גר קמח 100 בועות . תעשו טובה תשתמשו בקמח הזה. טעם נדיר
260 מים קרים
2 גר שמרים טריים או 1 גר יבשים
9 גר מלח

 נכניס את הספונג למיקסר , את הקמח 100 בועות, את השמרים ו 230 גר מהמים. 
נתחיל ללוש עד שהבצק נאסף. נגביר מהירות ונטפטף את יתרת המים. 
בנגלה האחרונה נוסיף את המלח ונלוש על מהירות גבוהה עד לבצק חלק ומבריק. 
מדובר בהידרציה גבוהה (82%) ובלישה ארוכה. יכול להגיע ל 25 דק. 

בסיום נעביר לקופסא משומנת. נעשה קיפול כדי שישב יפה בקופסא. ועדו שני קיפולים כל 20 דק. 
נמתין עד שהבצק יתפח משמעותית. רוטט מאד. 
כמעט משלש את עצמו. 

ואז נהפוך את הבצק על משטח מקומח בקמח סמולינה דקה. נקמח גם מעל. נחלק למספר הג׳בטות שתרצו. 
נאפה בחום גבוה כ 260 מעלות למשך 10 דק. אדים בהתחלה. 

תהנו
Follow on Instagram

udi_galili

עוגת תפוזים עשירה מתאים לתבנית מידה 26-10-8 ניתן עוגת תפוזים עשירה

מתאים לתבנית מידה 26-10-8
ניתן להשיג בחנות שלי. לינק בביו. 

אני חושב שהמתכון יתאים לשתי אינגליש קייק רגילות. שימו לב שהבלילה צריכה להגיע כמעט עד קצה התבנית. 

אופן ההכנה:

מתחילים עם הרטובים
3 ביצים (מידה L) בטמפרטורת החדר
200 גרם סוכר לבן
 1 שקית סוכר וניל 
180 מ"ל שמן קנולה 
180 מ"ל מיץ תפוזים (3/4 כוס) בערך 4-5 תפוזים. 
גרידה מ 2 תפוזים -חובה! 

מקציפים את הביצים עם הסוכרים במהירות גבוהה עד לקצף תפוח
מורידים מהירות ומוסיפים את השמן, גרידת תפוז, מיץ תפוזים ומערבבים באיטיות. 

יבשים
150 גרם פאקנים 
50 גר קורנפלור
150 גרם קמח לבן
1 שקית (10 גרם) אבקת אפייה
קורט מלח דק

טוחנים את הפאקנים או אגוז אחר שבא לכם  עם הקורנפלור בפולסים עד לקמח דק. 
(או קמח שקדים ואז אפשר לוותר על שלב הטחינה) 
מוסיפים את כל היבשים לרטובים. ערבוב מהיר ושופכים לתבנית.

מכניסים לתנור שחומם מראש עד 170 מעלות חום עליון ותחתון (סטטי) ואופים כ 40-50 דק עד שקיסם יוצא לח אבל לא רטוב מדי. 

חלק חשוב מאד כדי להדגיש את הנימוחות זה ההרטבה של העוגה. 
לסירופ
125 מל (חצי כוס מיץ) תפוזים סחוט
3 כפות סוכר

תנעצו קיסם או כפית בעוגה במספר מקומות. חורים יפים כדי שהמיץ יחדור פנימה. 
תחממו את התפוזים והסוכר ותשפכו פנימה.

לצנן לחלוטין. נשמר נהדר גם במקרר.

@wilfa.probaker.il 
7% הנחה ל prostick של ווילפה עם קופון udi7
קיפולים קיפולים
⁨ ⁨ כשרואים בננות בשלות ישר חושבים על עוגה אני חשב ⁨	⁨	כשרואים בננות בשלות ישר חושבים על עוגה
אני חשבתי על לחם

תראו זה לא לחם לכריכים
אבל כן לחם לפתיח של ארוחה 
מיוחד וטעים

הבננות מורגשות כי שמתי מלא
אפשר לשים עוד מים אבל גם ככה זה אחלה ובלי יותר מדי קשיים. 

חשוב ללוש טוב. שימו לב לבצק בסיום הלישה

בגרמים
360 פיצה
40 גרנו
200 בננות
140 מים
100 מחמצת
10 מלח
60 פאקנים
4 קינמון (כפית)

באחוזי אופה (הכל ביחס לקמח 400 גר) 

90% קמח פיצה גרמני
10% גרנופרם
50% בננות
35% מים
25% מחמצת
2.5% מלח
1% קינמון

פרמנטוליזה (קמח מים מחמצת) לחצי שעה, לידה בווילפה עד לבצק אסוף (ראו פוסט מדריך לישה בווילפה) 
3 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק בועתי ורוטט
עיצוב לסלסלה ולמקרר ל 10-18 שעות
ואפיה 

בהצלחה⁩⁩
לחם עם גבינת צ׳דר ופלפל חריף את השילוב הזה ראיתי לחם עם גבינת צ׳דר ופלפל חריף 

את השילוב הזה ראיתי ממש מזמן ואתמול הייתי בסופר וראיתי במעדנייה גוש צ׳דר שאמר לי קח אותי פליז

אז לקחתי 

והנה אנחנו כאן 
שמתי מלא צדר 25% מהקמח
פלפל חריף ירוק

השילוב מדהים
הגבינה מוסיפה חלביות ורכות 
הפלפל חריף הוסיף חריפות קלה ונעימה

 לחם שחובה לנסות

מיקסר אש של @wilfa.probaker.il 7% הנחה עם קופון udi7
קמחים של @kemah_haaretz 10% הנחה עם קופון cudigalili

175 גר פיצה גרמני
175 מניטובה לבן
50 עלית מלא
300 מים
100 מחמצת
10 מלח

100 גר צ׳דר
33 גר פלפל חריף ירוק שלם

מתחיל עם פרמנטוליזה לחצי שעה
מוסיף מלח ולש עד לבצק אסוף
בסיום זורק פנימה את התוספות ולש עוד דקה עד שכל התוספות נכנסו לבצק.

3 קיפולי coil fold כל 40 דק
מתפיח עד לבצק רוטט
סהכ כ 4.5-5 שעות
ואז מעצב בעדינות לסלסלה ומכניס למקרר ל 12 שעות. 

למחרת אפייה
בסיר סגור  250 מעלות למשך 20 דק 
מסיר מכסה לעוד 25 דק עד לצבע וריח של גבינה שרופה. הריח הממכר והמוכר של טוסט שרוף. 

עכשיו תורכם
⁨ קיפול למינציה מגיע כקיפול שני או שלישי לרב כדי ⁨	קיפול למינציה
מגיע כקיפול שני או שלישי 
לרב כדי להוסיף תוספות כשלשים את הבצק ידנית או כשרוצים לשמור על המבנה של התוספת.

מרססים את שולחן העבודה במים
פותחים את הבצק 
מפזרים תוספות ומקפלים

אם צריך עושים עוד קיפול
מתפיחים ומעצבים לסלסלה. 

הבצק הזה יהיה הלחם של הסדנה מחר

לחם שזיפים ובולגרית

300 גר מניטובה לבן של קמח הארץ
100 גר גרנופרם של קמח הארץ
290 גר מים
100 גר מחמצת
10 גר מלח

55 גר שזיפים מגולענים קצוצים
75 גר בולגרית 

עשיתי אוטוליזה ולאחר מכן הוספתי את המחמצת ולשתי ואז מלח ולשתי עד לבצק אסוף. לקח כ 15 דק. זרקתי למיקסר את השזיפים. ערבוב נוסף לדקה ואז קערה. 
2 קיפולים רגילים ובקיפול השלישי עשיתי למינציה והוספתי את הבולגרית.

מחר התוצאה ... 

קמחים מעולים של ‪@kemah_haaretz‬ 
10% הנחה עם הקופון שלי cudigalili⁩
תאנים בלחם זה שילוב מגן עדן ל 2 לחמים 500 קמח גרנ תאנים בלחם זה שילוב מגן עדן
ל 2 לחמים

500 קמח גרנופרם
300 עלית מלא
640 ועוד 16 בלישה
200 מחמצת
20 מלח
תוספות 
110 תאנים חתוכים גס (6 יחידות)
80 פאקן
60 צימוקים

פרמנטוליזה למשך 40 דק
לישה עד לבצק אסוף ואז הוספת מים ומלח ולישה במהירות גבוהה עד לבצק חלק.

3 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק מחורר
 כ 4.5 שעות הבאלק
מקרר למשך 12 שעות
וישר אפייה
רצוי בסיר

לחם סופר טעים

קמחים של @kemah_haaretz 
10% הנחה עם הקופון שלי cudigalili
⁨ וואוו איזה לחם טעים הופתעתי שיצא ככה טעים ולכן ה ⁨	וואוו איזה לחם טעים
הופתעתי שיצא ככה טעים ולכן הוא שווה פוסט

400 גר קמח שמורכב מ:
300 גר קמח גרנופרם
100 גר כוסמין מלא
300 גר מים
100 גר מחמצת
10 גר מלח

פרמנטוליזה ל40 דק
לישה במיקסר ווילפה עם מלח וקצת מים.
3-4 קיפולים כל 40 דק
התפחה עד לבצק רוטט
סלסלה ולמקרר ל 10 שעות

שווה לנסות

קמחים של ‪@kemah_haaretz‬ 
10% הנחה עם קופון cudigalili
מיקסר ווילפה - 7% הנחה עם קופון udi7 ראו סקירה בהיילייט⁩
הסדנה הדיגיטלית לבאגטים בהנחה משמעותית! כנסו לאתר הסדנה הדיגיטלית לבאגטים בהנחה משמעותית! 
כנסו לאתר שלי (לינק בביו) ותתחילו להנות בבאגט אמיתי
ג׳בטות (שמרים) לישה במיקסר ווילפה הנדיר 7% הנחה ג׳בטות (שמרים)

לישה במיקסר ווילפה הנדיר 
7% הנחה עם קופון udi7
קמחים של קמח הארץ, אתם כבר מבינים באיכות 10% הנחה קופון cudigalili

למתכון
נתחיל בספונג׳

250 גר קמח מניטובה לבן /פיצה להתפחה ארוכה של קמח הארץ
150 גר מים פושרים
3 גר שמרים טריים (או 1.5 יבשים)
5 גר מלח
ללוש עד לכדור בצק (הוא לא צריך להיות חלק ויפה) 
להכניס למקרר ל 6-8 שעות. הבצק אמור לתפוח כ 50% 

לבצק הסופי
כל הספונג
250 גר קמח 100 בועות . תעשו טובה תשתמשו בקמח הזה. טעם נדיר
260 מים קרים
2 גר שמרים טריים או 1 גר יבשים
9 גר מלח

 נכניס את הספונג למיקסר , את הקמח 100 בועות, את השמרים ו 230 גר מהמים. 
נתחיל ללוש עד שהבצק נאסף. נגביר מהירות ונטפטף את יתרת המים. 
בנגלה האחרונה נוסיף את המלח ונלוש על מהירות גבוהה עד לבצק חלק ומבריק. 
מדובר בהידרציה גבוהה (82%) ובלישה ארוכה. יכול להגיע ל 25 דק. 

בסיום נעביר לקופסא משומנת. נעשה קיפול כדי שישב יפה בקופסא. ועדו שני קיפולים כל 20 דק. 
נמתין עד שהבצק יתפח משמעותית. רוטט מאד. 
כמעט משלש את עצמו. 

ואז נהפוך את הבצק על משטח מקומח בקמח סמולינה דקה. נקמח גם מעל. נחלק למספר הג׳בטות שתרצו. 
נאפה בחום גבוה כ 260 מעלות למשך 10 דק. אדים בהתחלה. 

תהנו
Follow on Instagram
לכתיבת המלצה
  • מדיניות משלוחים ותקנון
  • מדיניות פרטיות
  • הצהרת נגישות

כל הזכויות שמורות לאודי גלילי 2021

כדי לשפר את חווית הגלישה שלך, אנו משתמשים בקובצי 'קוקיז' (עוגיות) וטכנולוגיות דומות לצורכי תפעול, סטטיסטיקה וניתוח (אנליטיקס). למידע נוסף ראו את מדיניות פרטיות

הבנתי
Powered by WPLP Compliance Platform
  • Necessary
    Always Active
    Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.

  • Marketing
    Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.

  • Analytics
    Analytics cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.

  • Preferences
    Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.

  • Unclassified
    Unclassified cookies are cookies that we are in the process of classifying, together with the providers of individual cookies.

Powered by WPLP Compliance Platform
  • סדנאות
  • חנות
  • קונים חכם
  • מתכונים
  • אודות
  • המלצות
  • יצירת קשר
  • סדנאות
  • חנות
  • קונים חכם
  • מתכונים
  • אודות
  • המלצות
  • יצירת קשר
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס